Veelgestelde vragen

Op deze pagina vindt u een aantal veelgestelde vragen.
Mocht u een vraag hebben, kijk dan even of deze hier bij staat.

 

Hoe kan ik een haakpatroon bestellen?

Via mijn winkel kan u de verschillende haakpatronen zien. Door op de button ‘In winkelmand’ te klikken wordt het haakpatroon toegevoegd aan het winkelmandje. In de winkelmand kunt u afrekenen via iDeal. Na de betaling krijgt u het patroon via de mail toegestuurd.

Ik krijg geen email met mijn bestelde patroon.

Na uw betaling wordt er automatisch een email verstuurd naar het door u opgegeven e-mailadres. Het kan zijn dat deze email in uw Spam of Ongewenste mail terecht komt.

Kan ik ook vanuit het buitenland een patroon bestellen?

Helaas is het (nog) niet mogelijk om vanuit het buitenland een patroon rechtstreeks via de website te bestellen. Mocht u interesse hebben in een patroon, neem dan contact op met mij. Dan regelen we het gewoon!

Staat uw vraag hier niet bij?

U kunt contact zoeken met mij via de contactpagina op de website of via PB van mijn Instagram.

Back To Top