Veelgestelde vragen

Op deze pagina vindt u een aantal veelgestelde vragen.
Mocht u een vraag hebben, kijk dan even of deze hier bij staat.

 

Hoe kan ik een haakpatroon bestellen?

Via mijn winkel kan u de verschillende haakpatronen zien. Door op de button ‘In winkelmand’ te klikken wordt het haakpatroon toegevoegd aan het winkelmandje. In de winkelmand kunt u afrekenen via iDeal. Na de betaling krijgt u het patroon via de mail toegestuurd.

Ik krijg geen email met mijn bestelde patroon.

Na uw betaling wordt er automatisch een email verstuurd naar het door u opgegeven e-mailadres. Het kan zijn dat deze email in uw Spam of Ongewenste mail terecht komt.

Kan ik ook vanuit het buitenland een patroon bestellen?

Ja! Vanuit België kunt u nu met Bancontact betalen. Helaas is het (nog) niet mogelijk om vanuit andere landen een patroon rechtstreeks via de website te bestellen. Mocht u interesse hebben in een patroon, neem dan contact op met mij. Dan regelen we het gewoon!

Staat uw vraag hier niet bij?

U kunt contact zoeken met mij via de contactpagina op de website of via PB van mijn Instagram.

Back To Top