Op deze pagina vindt u een aantal veelgestelde vragen.
Mocht u een vraag hebben, kijk dan even of deze hier bij staat.
Hoe kan ik een haakpatroon bestellen?
Via mijn winkel kan u de verschillende haakpatronen zien. Door op de button ‘In winkelmand’ te klikken wordt het haakpatroon toegevoegd aan het winkelmandje. In de winkelmand kunt u afrekenen via iDeal. Na de betaling krijgt u het patroon via de mail toegestuurd.
Ik krijg geen email met mijn bestelde patroon.
Na uw betaling wordt er automatisch een email verstuurd naar het door u opgegeven e-mailadres. Het kan zijn dat deze email in uw Spam of Ongewenste mail terecht komt.
Ik heb een bevestiging gekregen, maar waar is mijn patroon?
In de bevestigingsmail vindt u een downloadlink naar het haakpatroon.
Kan ik ook vanuit het buitenland een patroon bestellen?
Ja! Vanuit Belgie kunt u via BanContact betalen. Helaas is het (nog) niet mogelijk om vanuit Duitsland een patroon rechtstreeks via de website te bestellen. Mocht u interesse hebben in een patroon, neem dan contact op met mij. Dan regelen we het gewoon!
Staat uw vraag hier niet bij?
U kunt contact zoeken met mij via de contactpagina op de website of via PB van mijn Instagram.
